AUTOCAD

AUTOCAD相關大全 (AUTOCAD IN THIS BLOGGER)

必備功能         1.Autocad--工具列不見了,指令找不到,菜單欄消失,都找不到按的地方                             (Missing Menus and ToolBars) 基本功能     設定     ...

搜尋此網誌

2018/11/14

心情--關於這個部落格

其實我當初在開始寫這個部落格的用意是為了想把一些過去的經驗(不管對或錯),分享給大家畢竟現在都是網路的時代,而我很多問題也是在網路上看到許多大神給我們解惑或是教導,從中不斷的嘗試錯誤,我希望可以在我的能力範圍做些回饋。

然而我總是懶懶的,過去給自己訂的目標是"平均"一個月要有一篇文章,如果有人發現我最近文章po的很勤,那就表示我失業了,正確來說是我辭職了。我畫圖畫了好些年了,可能有些倦怠也許也是工作的量就這麼多隨著時間的上手然後就越多的時間是呈現望著窗外想著為什麼我在這裡,所以我就出來了,但我還是很感謝公司給我的養份讓我不斷的茁壯只可惜沒能走到最後。

回到我當初寫這裡文章的初心,希望若有什麼關於此部落格有意見或想法的歡迎在底下留言囉~

I started writing this blog in order to share some experiences (whether right or wrong). I have lots of problems to solve and learn on the Internet. I hope to do something feedback in my ability.

However, I am always lazy. The goal I have set for myself in the past is to have an article a month.
If someone finds that I post articles much more then before, it means that I am unemployed. In fact, I resigned. I have been drawing for a few years. It may be a little tired. But I am still very grateful to the company to giving me the opportunity.

Back to the initial about the articles I wrote, I hope that if there is any comment or idea about this blog, please leave a message below, thanks.

沒有留言:

張貼留言